fredag, augusti 22, 2008

Jubel...

Idag skulle Island spela semifinal mot Spanien, tyvärr visade de inte direktsänt varken i svensk, norsk eller dansk tv. A såg matchen direkt via PC:n och jag låg i mitt rum och förstog att Island hade vunnit.. Så på söndag spelar alltså Island handbollsfinal mot Frankrike, hoppas det då går direkt(A är islänning därav intresset).Håll tummarna för en nordisk medalj...

Jaha, nu är det eftermiddag - denna dag är inge bra - var nog för mycket med både sköterskebesök och hårfrisörskan idag. Idag är jag inge svullen i benen men bara så fruktansvärt trött och blek- ingen matlust men försöker få i mig lite soppa men det går inte så bra. A har tagit fram scampi (kokta) som jag ska försöka få i mig sen.. I vanliga fall en av mina favoriter...

Vet att sådanan här dagar kommer och går så imorgon har jag nog en lite bättre dag.

Nu orkar jag inte skriva något mera...

Inga kommentarer: