måndag, juni 15, 2009

Helgen som gått!


Nu är vi nästan klara med framsidan av huset, bara lite grus framför huset. Andri har gjort en altan på framsidan (ses till vänster) sen har vi gjort 2 helt nya blomsterbeddar (innan var det helt igenvuxet av buskar), lagt nya plattor runt och under trappan. Ja, Andri har gjort det mesta och jag har nog använt huvudet mera. I lördags gick det ganska bra att jobba i trädgården var otroligt trött och sliten på ett skönt sett men sen igår sa kroppen ifrån och det blev mera "mun"jobb (jag sa vad Andri skulle göra och han gjorde det, stackare inte lätt att ha med mig att göra nu *hehe*. Vi blev i alla fall nöjda, nu är frågan; vad ska vi nu börja med för projekt..
Nej vi ska nog ta det lite lugnt nu (en eller två veckor om jag känner oss).
Denna vecka består av träning och div uppgifter samt läkarbesök. Fick kallelse till läkarbesök, hos min underbara hjärtläkare på Buskeruds sjukhus den 19, ni alla som bor i Svergie vet ju vad det är för dag..Svensk midsommar!!!! Då ska jag på läkarbesök men det gör inget träffar gärna honom igen - vi ska ha lite midsommar här i Norge också men självklart blir det inte på samma sätt som i Sverige.

Inga kommentarer: