söndag, oktober 04, 2009

Glädjetår


Fick ett mail som jag vill dela med mig till Er!
Nå er vi på tur. Inatt blir det ett nytt hjerte!

Kära älskade vänner, sitter här och gråter i glädje med er. Detta sms blev en påminnelse hur mitt samtal då telefonen ringde och hur jag upplevde det. Tror jag ska berätta det en annan gång för er!
Oj vad tårarna rinner just nu, är så glad för er skull och kryssar alla fingrarna att allt går bra. Vi kommer ses då jag åker på min rutinkontroll snart!

En en gång; TACK Till alla Donatorer och era Familjer den 4 oktober är eran dag och ni ska firas och tackas. Ni kan inte tackas tillräckligt och jag hoppas att denna dag som är en europeisk dag, Alla länder har denna dag som sin dag för att tacka alla donatorer och deras familjer. I Norge så firas inte denna dag men i vårt hem så gör vi det!
Takk - kära Ni.
Till dem som skrev sms - oj vad skoj. Längtar till att se er igen!

Kram/Klem till Alla för livet vi lever och får en chans till att leva!

2 kommentarer:

Orchid sa...

Jag håller tummarna för att det ska gå bra, förstås! Att höra att någon ska få ett nytt hjärta är så stort! Hjärtat av alla kroppsdelar! Delar av ens själ! Nästan ofattbart!
Kram!
Ingegerd

Anonym sa...

Kommer ihåg den dagen du skickade sms:et...mitt hjärta stannade och tårarna kom...så glad för din/er skull..och för min..för att få min vän tillbaks till friskare liv än det du hade just då innan..även om du var Bibbi för mig.. som är envis! :-) Håller tummarna att det går bra även för din vän och att det går vägen! Kram M