torsdag, december 10, 2009

Ny milstolpe!


Idag har jag gjort något stort enligt mig. Jag har varit med på ett spinningmaraton, 3 timmar cykling inomhus. Det var tufft och de sista 20 minuterna hade jag ingen energi kvar så det var ren vilja och envishet som gjorde att jag klarade detta. Jag cyklade 62 km. Vi var totalt 20 personer på gymmet som utmanade oss själva. För mig är detta stort. Det är nu 1 år sedan jag blev transplanterad och träningen har varit intenssiv men gett mig de resultaten jag vill. Tror nog jag kan väcka mina mitokondrier i benmuskulaturen med denna träning och nå nya mål. Det är inte lätt och det kostar tårar, svett, ilska och tid men så otroligt skoj då jag ser dessa resultat.

4 kommentarer:

Orchid sa...

Du har verkligen lyckats få din kropp dit du vill! Jag är full av beundran!
Ha det så gott!
Ingegerd

Odde sa...

Hurrrrrrrrra :-)

Klara sa...

Jeg gleder meg med deg :-)

kjersti sa...

Du er virkelig flink. Önsker deg alt godt. God jul og et riktigt godt nytt åt.