måndag, juli 20, 2009

Arbete!


Nu känner jag mig snart redo att återgå till arbete - har blivit ganska klar i mina tankar kring det. Jag önskar att jobba 50% i början så jag kan anpassa mig till det igen och samtidigt kunna få in min träning i vardagen. Då jag känner på detta sätt innebär det att jag vill ha ett arbeteslön och inte gå på rehabiliteringspeng de 50% som jag är i arbete. Det är en hel del frågor som jag behöver få besvarade och jag har skrivit ner en hel lista på frågor som jag ska ta med mig till Feiringkliniken. Målet mitt är att kunna vara i 100% jobb till slut. Jag tar nu en sak i taget och det är otroligt skönt att ha kommit så här långt mentalt.

1 kommentar:

Orchid sa...

Så skönt att du kommit så långt! Jag hoppas ändå att du tar hänsyn till om din kropp inte orkar att du tar tid att vila!
Jag håller tummarna för att det hela ska gå så bra som du vill!
Kram!
Ingegerd