fredag, juli 31, 2009

Tack min älskling!


Nu har vi haft några underbara dagar tillsammans. Slalom - golfat - fiskat mm. En varierande sommar med dig. Vi har haft det jättetrevligt och du håller nu på att bli en ung man med sunda tankar och värderingar och jag som mamma är så stolt. Nu får du några veckor till sista året i grundskolan början och du ska välja gymnasium snart - dina tankar ang gymnasiet är sunda och du vet att jag stöttar dina val sen kan jag alltid komma med erfarenhet och andra vinklar på saker och ting och jag vet att du tar emot dem och lyssnar. Tack för några underbara dagar!

Om 2 veckor kommer storebror hit och sen är vi inne i slutet av aug och höstmånaden närmar sig. Denna sommar har gått otroligt fort.

2 kommentarer:

Orchid sa...

Vilken snygging! Jag förstår att du har njutit av besöket!
Kram!
Ingegerd

Åshild sa...

Så fint å høre at dere har hatt gode dager sammen. Klart du er stolt av denne flotte gutten!
Åshild