fredag, februari 06, 2009

Fredag igen!


Här kommer ännu en sångfågel från Norge! Norge har många underbara sångare men de är lite dåliga att marknadsföra dem utomlands så jag delar med mig lite av mina favoriter.

Nu har jag fått svar på CMV-infektionen - har nu lämnat 3 negativa prov och får ta bort medicinen mot den infektionen om 10 dagar - skönt med en tablett mindre.
Idag har jag varit hos fysioterapeuten igen; ska nu gå 3 gånger i veckan, mån-ons-fre. Jag kör först kondition 45 minuter på cykel och löpband själv, sen kör jag 30 minuter styrka med vägledning av fysioterapeuten. Det är en skön känsla att komma igång igen - skönt att känna att kroppen lyder, fast det är otroligt jobbigt - jag vill ju bli svettig så att jag känner att jag gjort något och det kan jag lova att jag blir men oj vad skönt efteråt. Lång väg att gå men jag tar det försiktigt!

Inga kommentarer: