tisdag, februari 24, 2009

Resa!

Jag har allid sagt att då min "karantän" är slut så ska jag resa till bl a Sverige direkt. Nu är det inte enbart jag som bestämmer detta utan även mina läkare. Efter lite funderande så kanske det inte är så smart att börja resa direkt - många som vill ha besök då jag kommer och jag kommer nog stressa sönder mig, så jag har ändrat på dessa tankar - vill ta det med ro och min egen takt, så det får vänta ett tag med resandet. Alla som vill komma över på besök till oss är hjärtligt välkomna.

För några år sen och även några månader sedan hade jag planerat allt jag skulle resa och alla resor. Men landet Sverige står kvar i hundra år till (även om jag inte lever så länge (*ler*). Âven om jag vill så måste jag tänka lite på min rehabilitering och min stresstålighet och just nu så vill jag ta det med ro och fortsätta träna upp min fysiska och psykiska styrka och det gör jag bäst här. Den dagen jag är klar att resa vet jag inte men som det är nu så får alla sådana planer läggas undan på framtiden.

Så alla vänner och släkt; Ni är hjärtligt välkomna till oss här i Norge.

2 kommentarer:

Orchid sa...

Så skönt att restriktionerna har börjat lätta litet. Du får ta emot besök och det måste kännas oerhört skönt! Världen vidgas litet när man får besök av familj och vänner!
Hoppas du får besök snart!!!
Ingegerd

Anonym sa...

Klokt tänkt, take it easy.Lev i nuet.Det du gått igenom är en resa i sig, världens resa, livets resa.

Var rädd om dig

Kramas