söndag, juni 21, 2009

20 år den 4 Juli


På denna bild var Tobias 8 månader, nu om någon vecka blir han 20 år. 20 år, vart har alla dessa åren tagit vägen, jag ser det då jag tittar på alla bilderna från barnen var små men inte känner jag mig som 20 år äldre..hm...Många tuffa år har denna krabat haft, hans första operation då han var 10 veckor och den sista (än så länge) då han var 4 år. Sen hade han många många år med astma och pseudokrupp så det kändes som sjukhuset var hans andra hem ibland. Mycket mediciner gavs och tack och lov så behandlades den så korrekt från barnläkarna så nu har han bara lite allergimedicin vid behov. Denna blivande 20 åring har egen lägenhet och då han gick ut gymnasiet så fick han ett fast jobb och det i dessa svåra tider att få jobb för unga. Ni förstår att jag är en mycket stolt mamma till denna "man", ja jag kallar honom det men innerst inne så är och kommer han alltid vara min lilla gullplutt..
Jag och Andri ska nästa helg ta en liten minitur till Stockholm (min första sen jag blev sjuk)vi ska bara umgås med honom (den andra sonen är i Polen med sin flickvän och hans familj)finna på saker tillsammans, beror lite på hur mycket jag orkar.

2 kommentarer:

Orchid sa...

Det är väl bara att gratulera till din sons 20-årsdag! Jag hoppas innerligt att hans nästa 20 år blir litet lättare och utan större bekymmer!
Ha det gott!
Ingegerd

kjersti sa...

Ha en fin tur till Stockholm. Själv skall jag åka till Oslo på fredag för att umgås med min far och syster med familj.
Kram