torsdag, juni 04, 2009

Trött och matt


Har varit trött och matt sen i måndags. Igår orkade jag inte träna hela mitt pass som jag brukar. Vad sker? Så kom jag på - tandläkaren, jag var ju där i måndags och hon tog bort en del amalgam så jag ska få nya krona på två tänder då den gamla amalgamet hade spräckt tänderna. Jag finner inget annat än att jag har reagerat otroligt starkt på detta - och då jag har sänkt immunförsvar så har jag nog reagerat starkare. Jag är helt säker på att detta har gjort att jag är så trött och orkelös samt en fruktansvärd huvudvärk..
Undrar nu bara hur lång tid det tar innan detta går över?

1 kommentar:

Orchid sa...

Jag tror också att du reagerar på tandläkarbesöket. Jag tror att det kan bli så varje gång man jobbar med amalgam!
Hoppas du mår bättre snart!
Ingegerd