måndag, juni 15, 2009

Inte min dag!


Pust och suck och stön..... ja, jag kan faktiskt erkänna att jag är trött till kropp och själ och det gör faktiskt inget, idag har min kropp sagt "Stopp, nu må du lyssna" så det får jag göra.
Vad skedde idag? Inget egentligen - som vanligt gick jag ner och tränade, kände redan innan träningen att jag var sliten men tänkte jag kör ett pass. Det blev träning men bara 20 min på cykeln och en del styrkeövningar. Sen hem och duscha för att göra mig klar till återbesök hos fotografen och välja bilder till album mm (hade lite knappt om tid från träning till fotografen). Då blev det även lite stressat och rörigt i mitt huvud så Andri fick ta alla beslut. Sen skulle vi försöka kosa oss i centrum men kände nu är det nokk. Ville bara hem men innan stannade vi i matvarubutiken... Pust.. När vi parkerat bilen så orkade jag nästan inte gå upp till huset men väl uppe så satt jag mig på altanen och njöt av stillheten och solen.. Nu sa min kropp ifrån och jag lyssnade.. alltid ett steg på väg - nästa gång kanske jag förstår det innan jag har kommit så långt som jag gjorde idag.. Så otroligt trött fysiskt och psykiskt så nu ska jag Bara Vila och Njuta av det!

2 kommentarer:

Åshild sa...

Kjedlig å oppleve dårlig form, men gratulerer med at du klarte å kjenne etter og ta hensyn til kroppen. Neste gang stopper du litt før, og så går det steg for steg i riktig retning :-)

Orchid sa...

Man kan inte vara på topp jämt!
Trevlig midsommar på dig!
Ingegerd