måndag, juni 08, 2009

Arg!

Denna låt tillägnar jag min själ och kropp, det är dags att vakna till liv nu!!!!
Så mycket som jag tränar och tränar och tränar. Idag cyklat totalt 3 mil, samt haft styrketräning men inte vill kroppen ge mig de resultaten jag vill.... Nu ska jag lägga till simning också, jag tycker jag gör allt för att få upp min förbränning men inte f.....aaa.... vill min kropp lyssna på det och förstå att nu ska du vakna och förbränna... Kosthållet är inget fel på men vet snart inte vad och hur jag ska få detta att snu.. Vet att statistiken säger att hjärttransplanterade kvinnor har jättesvårt att öka sin förbränning - p g a alla medicinerna. Jag VILL och SKA inte tillhöra den statistiken...
Den dagen jag har nått mitt mål då anser jag mig också som hjärtfrisk!

4 kommentarer:

Klara sa...

Imponert over ståpåviljen du viser. Det må bare gi utslag med tanke på problematikken. Lykke til!!!

Roar sa...

Har du for høye ambisjoner vennen min???

Roar

Åshild sa...

Du klarer det! Men mulig du har litt vel høye forventninger. Det høres ut som om du presser kroppen din veldig hardt for tiden. Pass på så ikke den og du blir utmattet!

Velment fra Åshild

Anonym sa...

Vännen.
Du ska inte stressa, acceptera dig som du är. Du är ju frisk! Det kommer när det är dags.
Tänker på dig!
Kram.