torsdag, juni 25, 2009

Hjärtrehabilitering..


Igår fick jag inkallelse för 1 årskontrollen i höst på Rikshospitalet i Oslo. Ringde och kontrollerade hur långt min ansökan till Feiringklinikken hade kommit och då bokade vi in ett datum, 25 Augusti ska jag dit (det innebär att det inte krockar med 1 årskontrollen). Uppehållet är under 4 veckor med möjlighet till permission under helgerna (undrar om Andri vill ha mig hem *hehe*). Ska bli jätteskönt att få komma dit och finslipa det sista och lägga upp mål och riktlinjer för framtiden. Då kommer ett inviduellt program att utformas för mig samt mina önskningar och mål. Efter uppehållet så följs man upp där under ett helt år i olika intervaller. Det som är så bra också att de jobbar i ett brett team, se nedan.
Tverrfaglig team
Vi jobber i et tverrfaglig team med høy faglig kompetanse. Teamet består av avdelingsleder, leger, sykepleiere, fysioterapeuter, idrettspedagoger, attføringskonsulent, kostholdsveileder og ernæringsfysiolog.


Jag är förväntansfull vet att det kommer bli slitsamt men är så motiverad att få detta till och komma mera tillbaka till vardagslivet med jobb, träning mm. Detta ska bli jättenyttigt.

Inga kommentarer: