tisdag, juni 23, 2009

Ett värmande inlägg bland många!

Vill tacka er alla för alla underbara inlägg, det värmer. Igår fick jag ett inlägg (se nedan) som också värmde rejält och som visar hur långt man kan nå med internet, världen blir så liten i denna tekniska värld. Detta inlägg samt många flera fina inlägg ger mig också inspiration/motivation att fortsätta min blogg.

Hej,
Jag vill först tacka för en underbar blogg, jag har en längre tid följt med ditt liv och vad du gått igenom för att lära mig mera om hela transplantationsprocessen. Min man har nämligen också väntat på ett nytt hjärta i 4 månader och nu för en vecka sedan blev det vår tur!! En mycket härlig men spännande dag.
Väntetiden är tung men oj så skönt det är när allt är över (operationen alltså). Nu är det bara att fortsätta blicka frammåt. Många jobbiga dagar kommer säkert ännu men nu just ser allt så ljust ut.
Om du vill glädjas med oss och läsa mina tankar om hela processen är du välkommen in till www.bloggen.fi/hjartligt.
Jag vet att ni transplanterade skulle vilja kunna hjälpa alla i samma situation som ni en gång var men ni kan tyvärr inte hjälpa till att hitta hjärtan. Ni ska veta att redan det att ni finns där och förstår de sjuka hjälper mycket. Deras dag kommer nog också!
H.
Nina från Finland

Inga kommentarer: