måndag, augusti 24, 2009

Feiring kliniken


Nu ska jag packa, kl 11.00 beger vi oss härifrån. Ser framemot detta uppehåll och att jag ska få en del redskap så jag kan hantera saker bättre än jag gör nu. Jag kommer inte att ta med mig datan dit utan konsentrera mig på detta uppehåll. Kommer däremot skriva dagbok och lägga in på bloggen då jag är hemma på permis.

Veckan med Tobias har varit underbar och avslutningen blev elvefestivalen med en massa folkliv och god mat och trevligt sällskap. Skönt att kunna få rå om honom i lugn och ro här hemma. Han följer med och lämnar mig och sen går turen till flygplatsen och hem till Stockholm igen.

2 kommentarer:

Orchid sa...

Jag hoppas att du ska få en lärorik och härlig tid på kliniken med andra, som upplever samma saker som du.
Jag önskar dig en trevlig vistelse där och ser fram emot rapporter litet senare!
Ha det så gott! Njut!
Ingegerd

Klara sa...

Håper du får ett flott opphold, og at du kommer hjem med flere verktøy i kassen til å hjelpe deg i hverdagen med. Så ses vi her inne. :)