söndag, augusti 09, 2009

Tiden går.


Nu har det varit en del varma dagar här - så varmt att man inte kunnat hålla på i trädgården mitt på dagen, så det har blivit lite morgonjobb och kvällsjobb..
En kväll träffade vi ett vännepar och satt och pratade med dem till efter midnatt-kändes lite konstigt att bara göra det på en vardag men de hade semester och då ska man göra saker spontant. Igår var det gårdsfest i området - Vi gick inte ut förrän senare då alla var i god form *hihi* och god form och skratt blev det de sjöng
Fredrik Åkare på svenska (härligt), tänk vad människor blir öppna och bjuder på sig själv då de får lite procent i kroppen..Det var bara helt underbart i alla fall, kvällen avslutades vid 01. Andri har fått hækeskott/ryggskott - han skulle vara med på en golftävling igår och det slutade med ryggskott.*hihi* (farligt med sport för vissa) så nu får jag serva honom och han tycker nog jag masar lite för mycket. Då äntligen förstår han hur jag har haft det sen transplantationen men som jag sa det handlar om att bry sig och det får jag också tänka på då han sätter igång.

Veckan som kommer blir ganska lugn. Måndag ska jag till läkaren och på lördagmorgon kommer älskade Tobias.

2 kommentarer:

Orchid sa...

Så trevligt med fest!
Du får passa på att njuta av Tobias när han kommer!
Lev försiktigt, men ha roligt!
Ingegerd

Roar sa...

Hils Andri og si at jeg mener også at idrett er skadelig. Den er årsaken til mye sykefravær på arbeidet.
Deltar kun i en idrett jeg. Passe på sofaen i minst 5 ulike stillinger