söndag, augusti 30, 2009

Första veckan

Hej, en kort resume från första veckan. Huvudet går i surr av alla underbara människor och all information vi får så denna helg ville jag bara ta det med ro och vara kvar här och varva ner. Har tagit turer och varit på gymet men tagit det lite lugnt enl order *ler*.
Som sagt så har vi nu avverkat 1 av 4 veckor, personalen och gruppen är helt underbar, vi skrattar otroligt mycket - lär av varandra och byter erfarenhet. När det gäller träningen så bromsas jag av personalen (*hehe* konstigt eller hur.) en dag så fick jag inte vara med på hela träningstimmen och en annan dag så fick jag gå snällt och ställa mig i duschen..Men det ska bli otroligt skönt att få hjälp med att lägga upp mitt träningsprogram så jag kan se resultat. Fast mina resultat överstämmer självklart inte med personalens men jag behöver hjälp och tar tacksamt emot. Nästa vecka kommer vi in på stressmestring mm. Tufft men otroligt nyttigt.
Nej, nu ska jag ta medicin och sen ska jag ut och gå med stavarana i en jjj.....vvvvllaa "mördarbacke" - klarade hela vägen igår med mitt tempo och litt vila, i morgon ska vi gå där med personalen tror jag - vi får se om jag då får gå ända upp - men nu har jag i alla fall varit där och sett en underbar utsikt øver Mjösa.

1 kommentar:

Orchid sa...

Du är strålande! Men lyd personalen!
Lycka till vidare!
Ingegerd