tisdag, september 22, 2009

Jahapp


Har nu kommit tillbaka från tandläkaren, trött och sliten. Har en abcess under en tand och en kraftig infektion under. Nu måste jag gå på pencillin innan de kan dra denna tand. Sen måste jag ringa till transplantationsenheten i morgon och höra hur vi(jag och tandläkaren ska förhålla oss till det, ska också kontrollera om jag kan stå på det pencillinet som hon skrev ut med tanke på alla andra mediciner).
Idag blir det ingen träning p g a detta (typiskt) men i morgon tänkte jag gå på Påfågeldansen *hehe*(Yogaträningen).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
Va kul att du yogar! Men jag skulle inte rekommendera att göra det när du äter penecillin. Inte bra att träna när man har en sån behandling på gång. Du har ju en infektion...
Krya på dig vännen!

Orchid sa...

Du har väl inte tid med tandbekymmer! Du måste bli frisk snarast möjligt så du hinner allt annat du ska göra!
Lycka till!
Ingegerd