lördag, september 05, 2009

Underbar dag.


Nu har vi njutit av en underbar måltid med grillade islänska sjøkreps/sjökräftor och sallad. En ren njuting! Plockade amrikanska blåbär från trädgården med lite glass/is. Gott! Dagen annars har bestått av att tvätta alla träningskläder sen var vi hos en gardner så jag köpte en syrenhortesia som vi planterade då vi kom hem. Tittade även på lite frukträd men inget som vi bestämde oss för. Har 3 ställen på tomten som vi önskar ha plommon, körsbär/moreller och äpplen men vi får ta lite i taget. Skönt att få hålla på och ordna i trädgården och planera inför våren med vårlökar mm.
I morgon så åker jag till Mjøsa för 2 veckors uppehåll, kommer inte att åka hem till helgen utan vara kvar och varva ner. Som vanligt tar jag inte med mig datorn utan uppdatering sker troligen efter jag kommit hem.

4 kommentarer:

Åshild sa...

Da håper jeg du får to nyttige og fine uker på Feiring. Og at du lærer å begrense deg selv helt uten påpass etterhvert... Ha kul!

Anonym sa...

Håper de siste to ukene ved Feiring blir gode og nyttige for deg. Tidligere har du skrevet en del om søvnproblemene dine, håper det også bedres ved den hjelpen du får av personalet ved Feiring. Lykke til med "arbeidet" de neste to ukene!
Klem fra Vigdis

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen Bibbi!

Orchid sa...

Grillade isländska kräftor låter mycket gott!
Passa på att njuta av sommarens sista dagar!
Kram!
Ingegerd