tisdag, september 22, 2009

Sliten redan.


Oj oj, hur ska detta gå. Andra dagen är jag redan sliten och stressad. Blir stressad av all planering och passatider mm. Det ska ätas vissa tider, passa tandläkaren, sen ska jag på spinning igen, försöker anpassa mig med mat och tider men detta känns lite för tungt för mig just nu... Min kalender ser ut som en politikers (fullbokad) - detta kommer jag inte orka i längden.
Önska mig bara fasta tider - gärna samma tider varje dag - då jag blir så här stressad känner jag bara för att gå ut och ta ett riktigt träningspass och bara glömma allt med tid..
Jag hoppas detta lägger sig efter ett par veckor, vill ju bara ha fasta tider att träna på inte en massa andra tider - det klarar inte mitt huvud och kropp av. Går tom på energi av detta..

2 kommentarer:

Roar sa...

Huff Huff Bibbi! Vet at det er lett å si det, men ikke lett å gjøre noe med det.
Du må ikke la dette stresse deg opp.

Orchid sa...

Puh! Jag förstår att det låter en aning jobbigt med allt du ska göra! Hoppas det ordnar sig!
Ingegerd