måndag, september 21, 2009

Spinning


Nu har vi varit runt och intervjuvat olika träningscenter och funnit ett som passar mig och som jag kommer trivas hos tror jag. Sen blev det bonus i pris och att jag kommer kunna frysa mitt medlemskap om något skulle ske med hjärtat. Fick även en massa andra förmåner.
Andri skrev också in sig så idag ska vi ta ett spinningpass tillsammans, kl 20.00 börjar den. Det ska bli intressant. På torsdag ska jag göra en mätning av kroppen för att se muskelmassa - fett - och vatten, ska göra om detta om c:a 6 månader. På fredag ska jag träffa en Idrottspedagog, men jag har ju redan min plan upplagd men med vissa korrigeringar. Onsdagarna blir det Yoga - lovade ju Odd att jag skulle gå så den timmen får ligga kvar..
Det kommer bli träning varje dag 1-2 timmar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter kanon Bibbi! och bra att även Andri kommer igång så kan han även stötta dig! Låter toppen! och du, ta det lugnt nu på spinningspasset..vet hur du är *hehe* Stor kram Marie

Orchid sa...

Kul att du hittat ett bra gym! Nu måste du lova att inte ta i för hårt! Du ska räcka länge än!
Kram!
Ingegerd