torsdag, augusti 21, 2008

Frisören

Nu jag kommit hem från frissan. Oj vad skönt att få håret klippt. När man är frisk tänker man inte på hur mycket energi detta tar, känner mig helt slut. Detta är första gången på mycket länge som jag har fått vatten i ben och fötter (ödem) - fick nästan inte av mig sandalerna då jag kom hem. Orkar inte skriva så mycket mera - förrutom.
Har funnit en bra företags idè till någon hårfrisörska: Mobil hårfrisörska med hembesök..

Detta var nog sista gången jag går till hårfrisören innan jag är opererad...men gud så skönt det känns fast det tagit energi...

1 kommentar:

Anonym sa...

God kväll.
Skönt att få håret fixat men jag förstår hur jobbigt det är med vätska i kroppen. J kunde samla på sig ca 6L på ett dygn, en gång droppade det genom husen på benen. Då blev det ambulans in etreosm det var risk att huden skulle spricka.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att du inte ska behöva vänta för länge på att få en nya chans. Mina tankar finns hos dig!
Kram