söndag, augusti 24, 2008

Gårdagen

En helt underbar dag rent psykologiskt..Många av de människorna jag träffade hade jag inte sett på ett helt år. A sa att även om jag satt i rullstolen och var tvungen att gå och lägga mig och sova några gånger så var stämmningen lättsam och trevlig och otroligt rolig (svenskt rolig). Jag kan heller inte låta bli och skratta och skämta, det bara är sån jag är *ler*. Alla tog det otroligt bra men hade lite svårt att förstå att jag är så sjuk då jag är så positiv.. Jätteskönt att kunna vara med och inte ha dåligt samvete då jag la mig i soffan och sov en stund, det var skönt att somna till allas skratt.

Rent psykologiskt så var detta en otrolig medicin för själen men samtidigt så blir jag lite ledsen och gråter inombords "vill inte vara sjuk" "vill vara gamla Bibbi igen". Den fysiskt biten vill jag inte prata om, nu är det bara att "bita" ihop och återhämta sig efter gårdagen.

Inga kommentarer: