torsdag, december 18, 2008

Denna vecka!

Den har varit lite tung, först PMS sen all kortison, då kan ni tänka er hur jag har varit, jag har storgråtit, varit arg och tyckt jättesynd om mig *ler*. Nu har det gått över och jag skrattar åt mitt barnsliga beteende..Hm (stackars Andri).
Sen till råga på allt så får jag frossa och ont i kroppen, halsen. Idag var jag på extrakontroll på Rikshospitalet idag, då allt gått så fint fram till nu så var detta en extra försiktigtsåtgärd med kontroll av hjärta, Ekg, hjärtprover, CMV-infektion mm och vad har jag fått, jo troligvis har jag fått influensan, jättejobbigt med frossa och ont i kroppen men bet kunde varit mycket värre så vad är en liten influensa mot vad jag kunde ha haft. Fick order om att dricka mycket mera än vad jag gör så det är bara att lyda, bädda ner mig i soffan och se till att detta går ur kroppen snabbt. Säger som en annan bloggare sagt - bagatell men jag hoppas jag mår bättre till julen. På måndag ska jag tillbaka för eventuell biopsi, beroende hur jag mår samt nya prover. Inte konstigt att jag får influensa då immunförsvaret är så pass mycket sänkt av alla immundämpande mediciner och det kunde varit mycket värre.
Ingen träning för mig utan soffan för min del igen - men orkar inte protestera och snart är jag på benen igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får en riktigt fin jul!/Kram

Anonym sa...

God bedring!
Hilsen fra Åshild

Anonym sa...

God bedringklemmer herfra:)