söndag, december 21, 2008

Förkyld


Så som bilden visar känner jag mig just nu, har aldrig haft influensa i hela mitt liv! Idag ska jag til patienthotellet för en eventuell ny biopsi i morgon, men vi får se om de gör någon då jag nyser och snörvlar från näsan hela tiden. Men det kunde varit värre så det är inget synd på mig. Har också några dagar på mig att bli frisk innan jul i alla fall, men det har inte hindrat mig från att pyssla hemma (i alla fall då Andri inte var hemma, då må jag ligga annars skäller han bara)så det var mellan att packa in julgåvor/julklappar, soffan, styka, soffan, tvättmaskinen, soffan, damsugaren/støvsugaren och soffan. Känner att nu när jag är hjärtfrisk så vill jag inte ligga men denna förkylning gör mig inte så pigg så jag måste vila imellan. Ha en fin 4:e advent, så återkommer jag i morgon med forstättningen; biopsi or not?!

3 kommentarer:

Maggan sa...

Nu har jag läst ikapp och det var mycket du hade skrivit. Skönt att proverna är bra och att du fått sänka medicinerna. Synd att du fått influensan, ta det varligt nu om du kan. Jag ser ju hur du flänger med borrar och gardinstänger ..
Kram och jag önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År!

Anonym sa...

Hei Bibbi, håper formen er bra og at biopsien gikk bra idag? Fine julebilder, forresten!

Anonym sa...

Glemte å skrive god bedring! Masse god bedring:o)