tisdag, december 23, 2008

Lilla julafton


Igår var jag alltså på biopsi igen, vi var många som skulle ta biopsi och då jag är infekterad så blev jag sist, men det gjorde inget. Biopsin gick bra dvs inga problem att ta biopsin, känns bara som ett litet myggstick. Efter biopsin blir jag ganska trött och det blir inte bättre då jag är infekerad.Var kvar på avdelningen i 2 timmar och fick godkänt att åka med med anmodan att dricka mycket då mina njurvärden nu stige r samt att jag har feber. Känner mig en vattenballong - lite över 3 liter må jag dricka. Svaret på biopsin får jag inte förrän idag vid 14-tiden då jag var sist att ta den.
Febern vill inte ge sig hade 38 grader i gårkväll och i morse, men vad är lite feber i denna värld - kunde varit värre. Andri får däremot åka och handla det sista själv så ska jag kurera mig *hehe*, tänkte ordna lite hemma då han har åkt men ska ta det lugnt/med ro.
Lika nervös som förra gången inför biopsisvaret - vid 14-tiden så får jag alltså svaret, antingen ringer jag eller dem, hoppas nu att min 9 biopsi är bra.
Ikväll blir det lutfisk, potatis och jag vill ha vitsås med ärtor och Andri tar det på norskt vis med bacon och baconfett hm hm...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare som blivit sjuk nu när det är jul... Hoppas du kryar på dig! :)

Anonym sa...

Hej hej! Roligt att höra från dej... Alla önskar God Jul och mamma undrar va du har för adress...
Hoppas allt är bra eller åtminstonde bättre...
Kram Magdalena o Marita
magdalena.ivansson@hotmail.com