lördag, december 06, 2008

Måsten


Nu känns det som jag har skapat mig en massa måsten, vissa måsten kommer man inte ifrån såsom att ta medicinen och det känns inte betungande men alla andra måsten. Måste julpynta för jag vill ha fint, måste städa för jag vill ha städat, måste åka och handla för annars finns det inget i kylen. Alla måsten tar bara död på mig. Vad finns det roliga, det att längta till, det som ger mig positiv energi. Det jag kan finna och se fram emot är då min lilla son kommer hit till Norge och den dagen jag kan resa på besök till Svergie sen ser jag inget som jag kan se framemot. Jag har inte det sociala nätverket som ger en positiv energi här i Norge (förutom Andri) men han kan ju inte alltid göra roliga saker varje dag då blir han less..
Tror det blir bättre på måndag då jag börjar på fysoterapin (ännu ett måste) men där kan jag få ut så mycket negativ energi som den positiva förhoppningsvis tar överhand.

Inga kommentarer: