onsdag, december 31, 2008

Sista dagen på året!

Började med ett telefonsamtal från Rikshospitalet, jag må hämta medicin för CMV-infektion (har stigit kraftigt så jag behöver behandling omedelbart, det är en infektion som liknar på förkylningsinfektion men som kan skada hjärtat). Panik då det visar sig att alla apotek inte har denna medicin på lager så det blev att åka till Oslo och Rikshospitalet för att hämta denna medicin och de stänger kl 12.00 idag. Andri åkte iväg med ilfart, bara han tar det lugnt på vägen.

Annars ska vi fira nyår med smällare och god mat med två av våra söner, den 3:e firar nyår i Stockholm. Det är en strålande solig, kall dag så inatt blir det att klä på sig ordentligt

Gott Nytt År alla vänner och bloggläsare!

3 kommentarer:

Anonym sa...

God Fortsättning på det nya året vännen. Hoppas att du blir frisk snart. Tänker på dig vännen och sköt om dig.
Kram Marina

Klara sa...

Godt nyttår til deg også! Måtte det nye året bringe mere krefter og ny opplevelser.

Mindi sa...

Hejsan!

Jag hittade hit via någon annans blogg. Åh jag blev helt tagen av det du skriver... herregud. Jag önskar dig verkligen verkligen ett bra 2009!!!

Stor kram
M I N D i