måndag, januari 19, 2009

Snön den bara faller ner!


Igår så snöade det och snöade och snöade. Idag är det i alla fall uppehåll men någon måste ut och skotta/mokka lite snö idag (blir nog A), jag kan stå och stötta honom *ler*. I morgon ska det snöa ännu mera så vad vi ska göra av all snö har jag ingen aning om, men det är så vackert och ljust med all snö så man ska inte klaga..
Idag ska jag lära mig lite mera om min kamera så jag kan använda alla funktionerna och förhoppningsvis så blir bilderna bättre - sen ska jag försöka ta mig i nacken och gå ut och träna lite (bara lite), känner lite rädsla att jag ska ta i för mycket och bli sjuk igen..Det är aldrig lagom för mig - antingen är det fullt ös eller ingenting, där måste jag lära mig att finna en bra balans, ett litet mellanting. In morgon kväll är det dags för Oslo igen och på onsdag ny biopsi och prover.

1 kommentar:

Orchid sa...

Här snöar det också, sakta, fin snö! Jag håller också på att lära mig en ny kamera. Jag ska försöka fotografera med macro på blommor och ute i naturen. Det är så roligt! Jag längtar så till sommaren, när det finns så mycket mer att fotografera. Då kanske jag kan kameran också!
Kram på dig!
Ingegerd