lördag, januari 03, 2009

Första inlägget detta år!


Då jag är den som aldrig mera får sovmorgon i hela mitt liv (kom på det igår *ler*) så kan jag skriva lite då de andra sover.
Nyårsafton avslutades med god mat och en massa raketer som Andreas och Yngvar smällde av, vi hade en fantastisk utsikt så vi kunde se åt alla håll med smällare och jag blev så varm i kroppen att känna "jag får vara med 2009" *ler*.Yngvar var kvar till kvällen efter och kosade med oss, skönt att ha barnen runt sig.

Den nya medicinen som jag tar tillsammans med de övriga, oj, oj blir så känslig i humöret, ena stunden så vill jag explodera nästa så står tårarna som en fontän på mig - känner mig mera orkeslös i kroppen sen jag började med medicinen mot CMV och det gör mig också irriterad då jag inte orkar något här hemma, men man får väl vara glad att det inte var värre.
Igår så åkt vi och tittade på en ny skrivare - multimaskin - en kanske lite för avancerad kan jag tycka men jag har ju all tid i värden att lära mig den så vi får se. Ett av min krav var att den skulle vara trådlös men tänke såklart inte på allt krångel då man inte är dataexpert med konfigurering hit och dit och så fattar man i alla fall inget alls. Nu längtar jag ÄNNU MERA EFTER TOBIAS som skulle fixa detta på 10 min.
Idag ska vi kosa oss med genispelet och tacos, i morgon åker minste killen hem, vill inte - vill han ska vara här längre men skolan hans börjar och han har sina vänner i Stockholm. Detta var mitt inlägg på första året - skritråkigt skrivet men det blir väl bättre - nya bilder kommer snart.

Inga kommentarer: