torsdag, november 20, 2008

Medicin = Svart kaviar och champagne




Ok, varför jämför jag något så gott som detta med min medincin, ja inte för att medicinen smakar så gott inte ens tillsammans med någon av dem. Det jag vill symbolisera med detta: Jag äter mycket mediciner (gjorde även då jag var hjärtsjuk) men jag kommer alltid äta dessa mediciner i hela mitt liv ibland större doser=mera tabletter ibland mindre doser=mindre tabletter. Ibland kan man bli lite less på alla medicinerna och då måste jag tänka på att detta är min kaviar och champange (det är i alla fall lika dyrt som dessa två tillsammans) och jag har turen att få detta två gånger om dagen. *ler* Dålig symbolik kanske och mina söner kommer bara dö då jag jämför medicin med detta men då vet de att mamma frisk! *ler*

Inga kommentarer: