måndag, maj 11, 2009

Då var det måndag igen.


Skönt att ta sig ett träningspass och idag ökade jag vikterna igen *ler*. Klarade 170 kg benpress 5 gånger med 3 rep. Jippi! Känner att styrkan kommer fort och jag hoppas att det ger mig de resultaten jag önskar - inte större muskler utan muskler så jag kan förbränna lite och komma iform. Det är så underbart skönt att pressa hela kroppen. Idag gick jag också till träningen i rask takt och sen satt och cyklade i 15 minuter innan jag började träna igenom kroppen med styrketräning. I morgon blir en vildag från styrketräningen men promenader blir det. Sen ska jag också till husläkaren/fastläkaren så de får sätta in en ny blodtrycksmedicin då jag fortfarande har högt blodtryck.

1 kommentar:

Orchid sa...

Jag är imponerad av all din träning! Strålande!
Men glöm inte att göra litet annat också!
Kram!
Ingegerd