torsdag, maj 21, 2009

Mjukglass/softis


Idag har vi tagit en långpromenad på c:a 1 mil, vi gick till några bekanta och överraskade dem, de frågade om de skulle köra oss hem. Nej tack! Vi tog våra friska kroppar och började gå hem, stannade till vid en kiosk och avnjöt årets första mjukglass/softis (behövdes för blodsockret samt laddning inför min "mördarbacke"). Jag fattar inte hur jag in i h......vete ska kunna ta den backen utan att stanna, blir så arg på mig själv, känns som jag är starkare men den backen fixar jag inte utan att stanna. Det kommer bli en psykologisk seger när jag har klarat och gå den utan att stanna en enda gång.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei, jeg har vært litt "ute" av blogglandia noen uker, men er innom for å lese hva alle dere andre har gjort i mellomtiden.
Gikk du 1mil???Herlighet, hvem hadde trodd det for ett år siden?? Kjempebra. -og softis er godt, i små doser og ikke altfor ofte:-)

Orchid sa...

Mjukglass är bra "bensin", så man orkar! Kanske måste du ha en sån litet oftare!
Kram!
Ingegerd