söndag, maj 03, 2009

Underbara dagar.


Nu har min "lilla" älskling och hans flickvän åkt hem. Vi har haft några underbara dagar med en hel del utflykter. Har skämt bort dem med pussar och god mat. Vi har även firat hans 15 årsdag och då var Andris son Yngvar här.

Har haft underbara dagar men det sliter också otroligt på kroppen - har trott att jag är mycket piggare än vad jag är men får ännu en gång bekräftat att jag lätt blir sliten. Men jag kan lova att det är värt det - ska bara ta det lite försiktigt och det ger mig också en bekräftelse att jag inte riktigt ännu ska ut och åka till något annat land, hur mycket jag än vill.

Tack Natalie och Andreas för några underbara dagar!

2 kommentarer:

Danne sa...

Visst är det lätt att glömma bort att man är sjuk när man känner sig pigg. Kände så själv idag när jag kom hem från dialysen. Kände mig jättepigg och började städa när jag kom hem men blev helt slut sen. Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll med en kopp kaffe. Ha en skön söndag.

Kram Danne

Orchid sa...

Vilken gullig kille!
Kul för att dig att ha honom på besök i flera dagar och riktigt skämma bort honom!
Njut av våren/sommaren!
Ingegerd