torsdag, maj 28, 2009

Vår gårdag!

Vi hade planerat att vi skulle åka till Tingshuset i Drammen och gifta oss (skriva på våra papper) sen skulle vi till fotografen och ta en del kort (går aldrig till fotografen då jag hatar foto) men detta är sista gången, sen hade vi tänkt åka hem och byta om till vanliga kläder och gå och titta på fotbollsfinalen och bara ta det lugnt.
Nu blev det inte så, med fotbollen och byta om. Våra vittnen tillät inte det. Vi gick i fullt utstyr på resturang, de hade gjort det så fint för oss. Precis så fint och litet som jag önskade mig, visst hade jag velat ha några nära och kära såsom våra barn och svärföräldrar med men de fanns i våra tankar. Jag har inte ork till att ha det något större än vi hade det och jag hoppas alla förstår och glädjs med oss i alla fall. Vårat bröllop kan vi fira hela året då ni kommer på besök.
Vill i alla fall tala om att vi har haft en Underbar dag och kväll (förrutom fotografen) och ni alla fanns i våra tankar.
Tack också till våra vittnen som respekterade hur vi ville ha det och förgyllde dagen och kvällen med många goda skratt, skratt som jag delar med er alla...

3 kommentarer:

Bente sa...

Hurra! Grattis!!
Syns på sommarfesten nästa fredag!
Bente :-)

Vigdis sa...

Gratulerer så mye! Kjempefint at det ble litt festivitas rundt dere i går. Tenkte på dere og hele vinklubben min skålte for dere i går kveld!
Vigdis

Åshild sa...

GRATULERER OG TIL LYKKE!

Håper dere får mange og gode dager sammen!

Hilsen fra Åshild