lördag, maj 09, 2009

Hjärtevänner!


Gårdagen blev ett mycket kärt återseende med två hjärtevänner och deras fruar/koner. Kvällen blev lika glad och hjärtligt såsom vi hade det på sjukhuset tillsammans, det var jättetrevligt att sitta och samtala och träffa deras fruar. Jag hoppas det blir många flera sådana här träffar för det behöver vi verkligen. Ska inte skriva så mycket om hur vi mår i detta inlägg men något kan jag berätta, Vi alla sliter med samma saker/problem ( somjag trodde jag var ensam om). Detta var också en nyttig träff för anhoriga tror jag. En mycket trevlig och nyttig kväll. Sen saknades det några men de fanns i våra tankar.
Tack alla mina vänner!

1 kommentar:

Orchid sa...

Jag förstår att dina Hjärtevänner är väldigt speciella. Ni har ju gemensamma erfarenheter, samma problem efteråt, vilket kan vara ganska skönt att veta!
Min lilla pojke på kyrkogården är mitt Hjärtebarnbarn! Han betyder kanske inte mer än dom andra barnbarnen, men han var hjärtsjuk och därför kallar jag honom Hjärtebarnbarnet! Vilket vackert ord! Han är lika viktig som dom andra!
Trevlig helg!
Ingegerd