onsdag, april 29, 2009

Jippi!

Idag kommer min yngsta son hit med sin flickvän. Ska bli underbarat att få rå om dig i några dagar. Skönt att kunna visa att jag faktiskt har blivit piggare sen sist. På lördag så ska vi fira hans 15 års dag (han fyller på måndag och då är de i Stockholm igen) Sen på söndagmorgon ska jag gå in och sjunga den vanliga traditionella födelsesången med fruktost på sängen *hehe*, undrar hur tidigt jag ska väcka dem....??
Livet vore fulländat om jag hade haft min stora son här samtidigt men han har sitt jobb. Får rå om honom senare.
Så nu blir det en liten bloggpaus för mig i några dagar. Det tar så mycket tid att pussa och krama på honom *ler*.
Ha en underbar helg..

3 kommentarer:

Orchid sa...

Hoppas du får en riktigt mysig helg med sonen!
Njut!
Ingegerd

Danne sa...

Ville bara önska dig en jättetrevlig valborgskväll.

Kram Danne

Roar sa...

Du Vennen! Når vi lå sammen på RH for 1/2 år siden sa du at nå skulle du kjøpe "bortoverski", og så skulle du og Andri gå på skitur sent på kvelden når alle andre hadde forlatt lysløypene. Gjorde du det???