fredag, mars 27, 2009

Bättre og bättre dag for dag!


Det känns bättre för varje dag, så till måndag är jag nog relativt ok i muskeln igen hoppas jag. Nu har jag bara lite svårt att inte göra något, då man inte kan göra något ser man alltid allt man vill göra men får skriva det på min "frisk lista" *ler*. Men jag ska också lyda doktorn - ting, tar, tid. Konstigt har nog hört dessa ord flera gånger tror jag, tänker bara hur många gånger måste jag höra det innan det har gått in i mitt huvud eller så ska jag ha en bild med de orden överallt vart jag går för att bli påmind *ler*.
Här i Norge är utelivet ett stort skämt - det SNÔAR - det bara yr, faller, tvingar sig ner på den mängd SNÔ vi redan har......Antingen sänder himlen ner detta för att reta mig så jag inte kan gå ut och ordna i hagen/trädgården eller så sänds detta ner så jag ska få lite mera tid på mig att göra klart här inne innan vi får snöfritt (listan jag skulle göra innan jag skulle ut i hagen). Vilket det nu är så gör detta mig inte så glad - Vill Inte Ha mera Snö..

1 kommentar:

Orchid sa...

Det snöar hos mig också idag. Och är grått och kallt. Ingen tö idag, inte! Jag funderar på att gå i ide nästa år och vakna upp i april!
Kram och trevlig helg!
Ingegerd