fredag, mars 27, 2009

Styrka som alla har...


Alla får vi styrka från olika håll för att klara våra svårigheter i livet och vi finner styrkan och överlevnadsinstinkten. Många har frågat mig hur jag kan vara så stark - jag hade inget val för att överleva, jag ville leva och leva ett liv med livskvalite, visst kommer det bli lite annorlunda än innan jag fick min sjukdom - men jag lever. Jag är helt övertygad om att alla har den styrkan inom sig och kan ta fram den om man vill och vågar.. Jag fann min styrka i musik - en av mina favoritmelodier då det var som tyngst ska jag spela snart och ni som har följt bloggen känner igen den men den fick mig att klättra upp på stegen och kämpa vidare då jag var ledsen och deppig och ibland var på väg att ge upp... Här kommer den igen

Inga kommentarer: