onsdag, mars 11, 2009

Kortsiktiga planer!

Nu har jag gjort lite kortsiktiga planer - planerna gäller innan våren har kommit hit och jag kan vara ute och planera trädgården.
- Njuta av varje dag!
- Fysioterapi.
- Vardagspromenader.
- Sätta upp gardiner i ena gästrummet/kontoret.
- Måla vårt sovrum och göra om det som jag vill ha.
- Måla och ordningställa det andra gästrummet.
- Snygga till i tvättrummet/grovköket, nytt golvbelägg och hyllor.
- Lyssna på min kropp.

Det är kortsiktiga mål - tar en dag i taget och hoppas att jag kan genomföra detta innan utesäsongen kommer ordentligt.

5 kommentarer:

Orchid sa...

Det låter som om du har en väldig massa att göra! Men det är roliga saker du ska göra och då kan man få hur mycket krafter som helst!
Glöm inte att ta paus ibland när du genomför dina planer!
Kram!
Ingegerd

Rune Eide sa...

Det der høres ut som et fornuftig opplegg. Jeg vet at du kommer til å nyte denne våren som ingen andre "vårer"!

PS Tusen takk for hyggelig kommentar, og lykke til selv!

Anonym sa...

Det låter som du har mycket att göra men det är skönt när man får till det och allt är klart.

Kram Danne

Åshild sa...

Takk for kommentarer hos meg!

Er det ikke fint at du kan legge planer? En jeg kjenner som er transplantert fikk spørsmål fra tv journalist hva som var den største forskjellen på livet før og etter transplantasjonen. Han svarte at "det er at jeg kan planlegge morgendagen".

Hilsen fra Åshild

Anonym sa...

Jag blir så GLad när jag läser om dina planer och att du lämnar tillbaka rullstolar och allt möjligt och OS! Jag häpnar!

Du är på väg tillbaka! Jag blir GLad!

/HarrietN