lördag, mars 21, 2009

Långpromenad i vårvädret!


Så här kunde det ha sett ut; Andri först och jag pustande efter *ler* men det gjorde det inte. Vi gick en låååång promenad från Solbergmoen till Drammen, 10 km, visst tänkte/sa jag ibland att "detta klarar jag inte" men tack vare min envishet så kom vi fram...Andri var också lite sliten *ler*. Vi har fortfarande mycket snö och solen sken - vad mer kan man begära.
Det var c:a 10 år sedan som jag gick så långt som jag gjort idag och det var en härlig känsla. Nu är benen trötta men nöjda och framför allt jag är nöjd *ler*. Nu ska jag vila mina ben i soffan med lite fotboll på tv:n.

3 kommentarer:

Åshild sa...

Jeg syns det er helt utrolig fantastisk hva du klarer! Åshild

Anonym sa...

Visst är det skönt efteråt och man kan vila med gott samvete. Idag har jag inte gjort någon långpromenad för det är så dåligt väder. Grått, grått och grått så långt ögat når och snöfall som bara blir blött så fort det lägger sig på marken. Så det får bli en långpromenad i morgon kanske. Ha en skön söndagkväll i alla fall.

Kram Danne

Anonym sa...

Vilken känsla! Efter tio år!
Det är bara att glädjas med dig!

är ofta in till dig och lyssnar på norrmannen......:-)

/HarrietN