lördag, mars 14, 2009

Lördag


Varit uppe med tuppen idag också, har lite svårt att somna på kvällen och vaknar ett antal gånger (tankar som far så jag inte riktigt kan koppla av) men jag njuter att vara uppe tidigt på morgonen och bara får höra tystnaden och fåglarna. Igår inhandlade jag färgen till första rummet (sovrummet) men tror jag bara ska förarbeta lite i helgen och måla i början av nästa vecka. Andri ligger fortfarande och sover, han hade en killkväll på puben igår och jag hade ingen lust att vara med. Var hemma och njöt och planerade lite i mitt huvud. Det blir bra då allt är klart, är inte så avancerat som det låter men skönt att orka göra något.
Trevlig lördag till er alla.

2 kommentarer:

Orchid sa...

Kul att du har litet planer! Jag tror att det blir väldigt bra om du tar det i din takt! Du blir så nöjd efteråt!
Jag har också planer på att måla om i mitt gästrum. Där är blommig tapet, inte särskilt vackert. Jag ska välja något neutralt och sedan ha färg på textilierna!
Jag önskar dig trevlig helg också!
Kram!
Ingegerd

Unknown sa...

Planlegging er halve arbeidet!
Ha ei god helg.