onsdag, mars 18, 2009

Nertagen på jorden *ler*


*Hehe*, typiskt mig att tro att jag ska orka allt *ler*. Igår påbörjade jag projektet "sovrummet", oj vad energi jag hade då jag började. Mot slutet var jag riktigt trött i armar och ben - målning är som en styrketräning, du rollar upp och ner - använder bröstmusklerna och arm- magmusklerna. Du går upp och ner för stol och trapp - träning av lår och ben och rumpa.. Pust. Det hade jag glömt bort att man faktiskt behöver ha en del muskler till målning - muskler som jag inte har ännu men trodde att jag hade. Japp - man blir snabbt nedtagen på jorden igen, behöver ha såna projekt så jag ser hur långt jag har kommit i min återuppbyggnad - och det är inte långt *hehe*. Envis som jag är gjorde jag allt klart men fick en fruktansvärd träningsvärk och la mig och sov en stund *ler* (klenfis - jag som trodde jag var stark igen). Ok, ska lyssna, TÅLAMOD!!!
Idag ska jag få hjälp av Andri med det sista i rummet och sen ska vi åka och köpa lite möbler som jag vill ha dit men innan allt börjar idag ska jag iväg och träna hos min fysioterapeut..
Hehe, får se hur det går, men jag har motivantion och är driven så då jag kommit ner till honom så kör jag på för fullt igen *ler*.
Fortsättning följer......

3 kommentarer:

Orchid sa...

Jag tror att din envishet kommer att hjälpa dig långt i din rehabilitering!
Ge inte upp!
Kram!
Ingegerd

Anonym sa...

Låter ju som du fått lite gjort i alla fall. Man får vara glad för det. Hoppas du får en trevlig kväll i alla fall.

Mvh Danne

Klara sa...

Er det ikke typisk *ler*.. Godt du får hjelp til å få det ferdig. Heldige oss som har sånne fantastiske menner. (Jeg har også det, men han vil ikke "legges ut" i bloggen). :-)