onsdag, mars 25, 2009

Läkarbesök


Jag i ett nötskal, kanske har jag lärt mig nu! Börjar från början; efter den underbart långa promenade i lördags så skulle vi lyfta in bäddsoffan i gästrummet - oj, oj vad tungt men tillslut fick vi in den (kände lite i ryggen efter det), måndag så gick jag iväg och tränade som vanligt - trodde att det skulle bli lite bättre efter jag hade tränat men icke sa nicke, igår var det även jobbigt att ta turer så nu på morgonen har jag ringt till läkaren - hon får kolla upp om det är muskulärt eller i ryggen. Typiskt, typiskt mig. Nu blir jag tvingad av min kropp att ta det lugnt ett tag men ska försöka ta lite promenader i alla fall.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Litt over gjennomsnittet ivrig???
Må nesten le av deg også...endelig i form til å gå lange "promenader" også får du vondt i ryggen...du må løfte riktig, vettu:-)

Orchid sa...

Jag hoppas du förstår att om man lyfter soffor så sätter det sina spår! Det är väldigt tungt!
Jag tror att du fått en muskelsträckning av något slag!
Hoppas du snart är bra igen!
Kram!
Ingegerd

Åshild sa...

Håper det går bra! ÅShild