torsdag, mars 26, 2009

Jahopp

¨
Takk för era roliga inlägg igår - jag kan lova att Andri och jag har skrattat åt mig efter detta - ser ut som halta lotta som går - och så typiskt mig.
Tror nog att denna smärta är värre än att operera bröstbenet (just nu känns det som det i alla fall *ler*). Var i alla fall till doktorn igår och självklart var det muskelsmärta/muskelknuta i hela vänster sida av stora ryggmuskeln (j...vla soffa *ler*). Problemet blir vad jag ska ta för smärtstillande då jag är transplanterad - medicinen får ju inte slå ut min transplantationsmedicin och sen får den inte påverka njurarna och levern för mycket. Det slutade i alla fall med Paracettabletter och Zon utvändigt. Jag hoppas att jag nu kanske har lärt mig att jag inte är Superkvinnan då jag nu får lite för detta, ska sätta upp en stor skylt på kylskåpet om det! *hehe*.
Idag ska jag ta mig en lite mindre promenad än jag brukar men ut i friska luften måste en haltande lotta i alla fall.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Værra forsiktig, no da!!!
må le av deg...du får tusle rundt som "halte Lotta"...si i fra hvis du begynner å føle deg som "Griseknoen".

Orchid sa...

Zonsalva är inte då dumt! Kom ihåg att ta på zonsalva flera gånger om dagen i flera dagar. Då blir det bäst effekt.
Jag hoppas du förstår att du inte är byggd för att lyfta soffor! Håll dig till litet lättare möbler!
Kram på dig!
Ingegerd