onsdag, oktober 15, 2008

Arg.

Idag känner jag mig arg som ett bi (fann ingen bild så det blev en geting).
Är arg på allt och alla och i ett otroligt ilsket humör. Har absolut inte lust att prata med någon idag. Har bara lust att slänga ut TV:n, hoppa sönder bordet och bara rasera allt. Kanske jag skulle behöva köpa mig en boxningsboll som jag kan gå lös på.
Det går säkert över men denna ilska är inte bra för hjärtat.....eller så är det precis vad det är - kunna få ut en känsla som ilska också. Det är inte ofta jag är arg men då jag är det så syns det på mina ögon, de blir kolsvarta.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det har funntes dager, da jeg har hatt lyst til å rope fra høyeste fjell, og fille-riste hver en lege og medisinsk ansvarlig i hele verden!!Så jeg skjønner godt at DU må føle trangen til å hyle og rasere! og det er nok helt naturlig...selv om jeg ikke kan kjenne på DIN frustrasjon...
Men rop, du, selv om det sant nok, kanskje ikke er så bra for hjertet...rop høyt, på papiret eller i frustrerte innlegg på bloggen!!

Marina sa...

Precis så har jag känt mig idag också.
Många kramar från Marina