fredag, oktober 10, 2008

Till dig Nina!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei...vet nesten ikke om jeg tør legge igjen kommentar, for det kan hende du synes det er vanskelig, men jeg tar sjansen. Synes du dette ble dumt, så glem det iallefall. Jeg fant deg nemlig vi runes blogg. Og jeg sluker alt jeg kommer over som gjelder alle slags hjerter...Men min situasjon er veldig annerledes enn din, jeg er nemlig hjertebarn mamma.
Min eldste prinsesse på 8 år, er hjerte/lunge barn. Og hennes første diagnose var dilatert cardiomyopati. Da var hun 7mnd.
Du finner litt om oss hvis du googler på Anne Kathrine Nordseth.
Vi er lommekjent på Rikshospitalet etter alle disse år, og det har vært en lang og innviklet historie.
Jeg lurer bare på om jeg får linke deg, for det du skriver, historien din, musikken, maleriene av Monet...i det hele tatt, jeg ble veldig "tatt" av bloggen din, og jeg er veldig spent på hvordan det går med deg!!
Varm klem fra Smøla på Nordmøre.

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.
Eg fant deg via Runes TX blogg, og vil berre innom og seie hei til deg.
Sterk historie du forteller her.
Lukke til videre.
Klem H.