söndag, oktober 12, 2008

Ännu en söndag


Nu i några timmar ska jag ha min vanliga "balettföreställning" här hemma!*ler*
Sen ska vi, jag och min man vara ute lite i hagen och förbereda inför vintern, rosorna ska snyggas till och kyperas (nu ser de jätteledsna ut) - nu ser de inte mycket ut för världen. Höstlökarna som vi pratat om så länge ska ner i marken, många vackra tulpaner.
Nu låter det som oj, vad mycket jag ska göra - tror jag ska orka ordna med mina rosor och sen sitter jag nog i en stol och førteller min man hur han ska göra. hmmm
Sånt tar lite emot men nästa år ska han få sitta i stolen och njuta av att se mig göra allt i hagen.

Ha en solig dag som vi har, har ni inte det så delar jag med mig av lite solstrålar till Er. Massor med kramar till er alla som skrivit så fint i min blogg och tack Rune som gått igenom detta för ett antal år sedan - du är en engel bland många i min samling.

1 kommentar:

Rune Eide sa...

Tusen takk for koselig hilsen!! I denne "bransjen" har vi en viss tradisjon for å ta vare på hverandre. Det er heller ikke aå mange av oss som driver med egne blogger.

Apropos sol - takk for den du sender! Her henger tåken på toppen av pipene :-( .