torsdag, oktober 09, 2008

Underbar höstdag


Idag tog vi bilen in till Drammen. Gick över denna underbara bro över Drammenselven över till andra sidan och följde drammenselven till den stora bron och nästan till Ypsolon igen. Hade med mig mina gåstavar-kände mig trygg med dem, men som vanligt så blir det lite för mycket för mig. Gick i min otroligt långsamma takt - satt oss på bänkarna och titta upp alla fina höstfärger på fjellet. Runt elven har de flera fina platser att sitta och det behövde jag. Tillbaka vid bilen så var jag helt slut men nu efteråt känns det skönt. Jag ska bra komma mig i form till transplantationen så är det bara. Nu förtjänar jag att vila lite..*ler*

1 kommentar:

Anonym sa...

Dette er som musikk i mine ører skal du vite:) Godt og høre du er kommet i gang.....hvordan ble det med elskingen forresten....*smiler* Sender mange varme tanker på en så fin dag som dette:) Klem