söndag, oktober 05, 2008

I morgon

Kl 8 är min permission hemma slut, hur har det gått.Skönt att vara hemma men jag går lite mera här hemma, till kök, till toa, till sovrummet(och fort går det inte) så jag blir lättare anfådd. På sjukhuset är det lite bättre då jag enbart ligger i sängen. Om jag hade mått sämre eller om jag inte hade kunnat hantera detta så hade jag bara åkt tillbaka, har ju en säng som väntar. Maten då - ingen matlust. A sätter fram lite mat (han frågar inte ens om jag vill ha *sur*) och jag föröker äta lite men inget smakar. Orken då, orkar inte lyfta tidningen och bläddra sida känner mig helt utslagen och energifattig. Samtal - inte blir det mycket blir så förbannat anfådd (sorry att jag svär) och jag som älskar att prata...*ler*

Men nog med detta gnäll - nu ska jag in i morgon så får vi se vad läkaren min säger. Hoppas att jag känner mig som en ny människa med ork och energi när jag kommer hem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bibbihjärtat, du får gnälla och klaga hur mycket du vill.Hoppas du känner att du hämtat kraft hemma, tankat på.
Omtankar och kärlek

Anonym sa...

Jag hoppas av hela mitt hjärta att du snart får ditt!/Kram